Vrije dag op malta... - Reisverslag uit Valletta, Malta van Peter Huizinga - WaarBenJij.nu Vrije dag op malta... - Reisverslag uit Valletta, Malta van Peter Huizinga - WaarBenJij.nu

Vrije dag op malta...

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

06 Maart 2007 | Malta, Valletta

Vandaag een vrije dag. We hebben een bustocht gemaakt en enige highlights
van Malta bekeken. Malta is een en al geschiedenis. Ook bijbelse geschiedenis, want in
Handelingen wordt beschreven hoe Paulus op Malta aankomt.
En alles is makkelijk te bezichtigen, want het is een klein eiland.
Het mooiste was een oude stad Mdina. Ik ga nog een keer terug want we waren er te kort.
Daarna ben ik Valetta ingegaan (dat is de hoofdstad waar het schip ligt). In Valetta hebben we het oorlogsmuseum bezichtigd.
Ik heb wat foto's bijgevoegd van onder andere de aankomst in Malta.

Peter

  • 06 Maart 2007 - 18:00

    Mam:

    Ik heb nu alles gezien en weetje ik zie mij weer met tante Bep lopen door Valeta en Medina. Ik hoop, dat je ook nog de kans krijgt om naar Gozo te gaan. Liefs en kus

  • 07 Maart 2007 - 19:59

    Jose Verweij:

    Hallo Peter, wat leuk om je zo te kunnen volgen en de foto's zijn schitterend. groetjes.

  • 08 Maart 2007 - 20:22

    Inge:

    Hoi,

    Zo zie je nog eens wat van de wereld! Goed om je zo te kunnen volgen. Have fun!

  • 09 Maart 2007 - 13:44

    Erik & Lydia:

    Hoi ome Peter,
    leuk dat je een site hebt met berichten en (mooie) foto's. Zo kunnen we gemakkelijk lezen waar je zit en wat je allemaal hebt gedaan of gaat doen. Een fijne tijd en Gods zegen toegewenst.
    Groetjes,
    Erik & Lydia

  • 15 Maart 2007 - 14:42

    Henk:

    Leuke foto.
    Wil de echte Husky gaan staan?
    C U
    Henk

  • 15 Maart 2007 - 20:34

    Loeske:

    Hoi Peter,
    Ik ben een beetje laat, maar ik heb net pas je foto's gezien. Prachtig zijn ze! Doet me ook een beetje aan Turkije denken. Ben je trouwens afgevallen? Eet je wel gezond...of snoep je gewoon minder hahah? Tja, jij maakt je meestal zorgen om de kindjes, maar nu jij op reis bent, houden de kindjes jou goed in de gaten.Veel plezier verder en maak maar veel foto's onderweg zodat we alles kunnen meebeleven.
    Wij zijn trouwens weer druk op huizenjacht en gaan morgen kijken bij een vrijstaand jaren 30 huisje, maar we houden je wel op de hoogte als er echte ontwikkelingen zijn.
    xxx ook van thies
    Loeske

  • 19 Maart 2007 - 14:09

    Adje Vietje:

    Hoi Peter
    Het was weer even geleden dat ik naar je site gekeken heb maar mooi hoor die foto's,Valletta lijkt wel een stukje Jeruzalem.Goede reis verder en God zegene jou en de rest van de bemanning groetjes Adje


  • 02 April 2007 - 10:13

    Bianca:

    Hoi Peter,
    Ik snap best dat je vertrokken bent man, tjonge wat schitterend.Heel veel zegen toegewenst en lieve groetjes van ons allemaal.

  • 25 April 2007 - 14:30

    Nel:

    Leuk de foto's van Valetta, ben ik ook ooit geweest dus dat spreekt onmiddellijk aan. Zeker die blauwe grot heeft destijds indruk gemaakt. Die oude stad Mdina vond ik ook prachtig, en ik herinner me een plekje op een heuvel waar ze errug lekkurr gebak verkochten!

    Veel succes en geluk verder,
    Nel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Peter

vrijwilligerswerk als scheepswerktuigkundige voor interkerkelijke christelijke organisatie OM (Operatie Mobilisatie)

Actief sinds 25 Okt. 2006
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 17393

Voorgaande reizen:

18 November 2006 - 31 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: