Malta - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Peter Huizinga - WaarBenJij.nu Malta - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Peter Huizinga - WaarBenJij.nu

Malta

Door: Matthijs (zoon van)

Blijf op de hoogte en volg Peter

28 Februari 2007 | Nederland, Amsterdam

Namens mijn vader een kort bericht op de site. De logos 2 is aangekomen in Malta. Helaas werkt de internetverbinding nog niet op het schip, dus bij deze laat ik een berichtje achter.
Alles is goed gegaan en papa voelt zich al echt thuis in de machinekamer van het schip. Er is nog een incident geweest met een ontploffende turbo-generator waar hij een aantal meters vandaan stond. Vlammen en rook! Gelukkig geen gewonden maar het was wel even spannend!
Groeten
Matthijs

  • 28 Februari 2007 - 15:19

    Mam:

    Ik dank God, dat jij niets hebt na het ontploffen van de turbogenerator.en da er geen gewonden waren. Ik hoop gauw weer wat van je te horen, als de internetverbinding werkt

    Liefs Mam



  • 02 Maart 2007 - 14:35

    Henk:

    Fijn om te lezen dat je je al thuis begint te voelen op de LOGOS II.
    Zo zie je maar, dat je ten alle tijden God's bescherming nodig hebt.
    Ik blijf voor je bidden.

    Groeten
    Henk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Peter

vrijwilligerswerk als scheepswerktuigkundige voor interkerkelijke christelijke organisatie OM (Operatie Mobilisatie)

Actief sinds 25 Okt. 2006
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 17394

Voorgaande reizen:

18 November 2006 - 31 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: