1e bericht uit Kroatie - Reisverslag uit Trogir, Kroatië van Peter Huizinga - WaarBenJij.nu 1e bericht uit Kroatie - Reisverslag uit Trogir, Kroatië van Peter Huizinga - WaarBenJij.nu

1e bericht uit Kroatie

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

26 November 2006 | Kroatië, Trogir

Henk, Jan en ik zijn nu op de Logos Hope. Het schip ligt in Trogir in Kroatie. Trogir is een hele mooie plaats. Eigenlijk is het een eiland met alleen maar oude gebouwen erop. Heel Trogir is een UNESCO monument.
De laatste keer dat hier was met Henk was het nog vollop toeristen seizoen. Nu is het stil. Veel zaken zijn dicht, en 's-avonds is het erg rustig.
Op het schip is veel veranderd. De meeste hutten zijn geplaatst en worden afgewerkt. Er wordt vollop aan de keuken en de wasruimte gewerkt. Dat is hard nodig om de mensen op de boot te plaatsten. Nu worden er nog 3 appartement gebouwen gehuurd. Daardoor zijn er extra kosten.
Wij wonen momenteel ook in zo'n gebouw. De bedoeling is dat ik naar het schip verhuis zodra Henk en Jan weer naar Nederland terug gaan.
Het schip zal in ieder geval dit jaar niet naar Bremen afreizen. Het wordt waarschijnlijk ergens in maart volgend jaar.
Ik ga vanaf hier rechtstreeks naar Mosbach voor de GO-conferentie. Daarna vertrekken we met de bus naar Kroatie omdat de LOGOS-2 dan in Split ligt. Dan kan ik makkelijk mijn spullen overladen.
Gisteren hebben we een mooie tocht naar de KRKA watervallen gemaakt. Dat was een mooie dag. Wel veel gelopen en geklauterd.

Peter Huizinga

• 28 November 2006 - 10:43

Emmy:

Nou nou eindelijk een nieuw bericht op je site Peter , leuk hoor
    Nog zere voeten van het klauteren? ben benieuwd wat jouw werkzaamheden zijn op dit moment , jullie hebben nog goed weer daar geniet ervan!
    Dat wordt dus "vuurpijlen" afschieten vanuit Trogir voor je ,doe je best misschien kunnen we er hier nog wat van vernemen!Heb nog een goede week met elkaar hou je taai en de hartelijke groeten aan de hele bemanning!
    God bless you all
    Emmy

• 19 December 2006 - 16:01

Hans Huizinga:

Hoi broeddie,

Vanaf moeders computer (eet hier vanavond)jouw laatste nieuwsbrief gelezen en nu even deze site.

Allereerst nog even gefeliciteerd met je verjaardag,
    Je verslagen zijn leuk en positief om te lezen en ik vind het fijn dat het je goed gaat. Hoop dat de toekomst je veel goeds mag brengen. Via Anita heb ik inmiddels wat pogingen ondernomen om je huis verder op de markt te brengen en een dezer dagen zal je die teug kunnen vinden op funda.nl.

Hoop dat je dat wat lucht kan geven als dat spoedig verkocht raakt.

Ik wens jou, je gezin en al je nieuwe vrienden en collegaas een goed en gezegend kerstfeest en een voorspoedig 2007.

All the best and take care

Hans, Charley & Austin

• 21 December 2006 - 09:13

Bart & Amanda:

Lieve papa Peter, wat een leuke site. Nog bedankt voor je mooie Kerstkaart. Had jij die foto genomen?? We denken veel aan je en ik zal bidden dat je huisje snel verkocht wordt. Aan de andere kant, we moeten wel leren om geduld te hebben. Liefs B & A

• 21 Februari 2007 - 11:33

Hans:

Hallo Peter, of moet ik een S.O.S.- bericht uit laten gaan want de titel:'Waar ben jij nu?' is wel erg letterlijk. Aan de berichten te zien ben je of heel druk of heel ver weg! In ieder geval veel zegeningen over alle mensen aan boord en hartelijke groeten.